Notes


Acne?
18 oktober 2007, 21:23
Filed under: All, Dagens köp | Taggar: ,

topp_hm

Eller var kommer printinspirationen från tro? Fint är det i alla fall. Jag föll pladask. Knytskärp i midjan, fin ringning med pleats både fram och bak.

Från H&M Trend. Såklart.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

[…] t-shirt är ju ett helt fantastiskt plagg! Jag har köpt på mig ett gäng med finfina print den senaste tiden och jag använder dem verkligen hur mycket […]

Pingback av Ge mig ett T! « Notes




Kommentera

