Notes


Guestlist
25 oktober 2007, 23:12
Filed under: All, Guestlist | Taggar: ,

Ny kategori!

Ibland känns det skönt att vara flera. I den här kategorin bjuder mina vänner på reflektioner och tankar. Först ut är min älskade syster Stina. Enjoy!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jadu, så avlägger jag då min rapport från…Tranemo… Vi kom hit igårkväll. Det var mycket mörkt. Receptionen på hotellet hade stängt, men hur skulle vi komma åt nyckeln till rummet???!!
-Det är lugnt, den ligger på rummet.

Vi tog oss en tur ut på samhället. Men inte allt för långt för då skulle jag inte ha något att upptäcka idag! :-/ Det blev till pizzerian 100m bort där vi åt en ”aca” (för vanligt folk mer känd som acapulco, men för Marcus är det en aca)

Sen gick vi ”hem”. Väl på rummet var Marcus övertygad om att de inte tvättat lakanen och jag hade en hjärna som var för stor för skallen så jag orkade inte bry mig om hans försök att inte nudda lakanen med sin bara hud.

I morse passade min hjärna bättre in i huvudskålen och Marcus åkte till Limmared. Jag får vara kvar i vårt heltäckningsmattsbeprydda hotellrum till klockan 12.00 och kommer så vara eftersom det regnar ute. Å andra sidan kan man fråga sig om man inte skulle kunna få vara kvar längre för jag har svårt att tänka mig att hotellet är fullbeagt ikväll. Å tredje sidan är frågan om jag egentligen vill vara kvar här…

Kram från en höstlovsledig Emma på genomresa i Sverige

Kommentar av Emma

Hejhej!
Emma: Underbart! Härligt att få en liten rapport. Men jag känner inte så mycket lyxhustruvibbar. Mer champange, mer roomservice, mer presenter mer, mer, mer, mer!!!

=) Kakan

Kommentar av Karin




Kommentera

