Notes


Ge mig ett T!
05 november 2007, 00:35
Filed under: All | Taggar:

ge-mig-ett-t.jpg

I novembernummret av svenska ELLE slås det ett slag för t-shirten. Jag som många andra kan inte annat än hålla med.

En t-shirt är ju ett helt fantastiskt plagg! Jag har köpt på mig ett gäng med finfina print den senaste tiden och jag använder dem verkligen hur mycket som helst. Många trötta och mörka morgon-panik-situationer har en t-shirt räddat mig den här hösten. En skön tee, kjol, strumpbyxor, stor mysig kofta – and off you go!


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

När man klickar på länkarna du har gjort så stängs fönstret. Är det bara denna kassa datorn eller är det något fel? Kram A.

Kommentar av annkatrinrothzen

Hej Anna!
Hmm, det funkar för mig på alla möjliga olika datorer. Så problemet är nog hos dig :( Sorry!

Kram o ses snart!
/Kakan

Kommentar av Karin

kunde inte ha sagt det bättre själv!

Kommentar av mini




Kommentera

