Notes


http://www.toast.co.uk/
13 november 2007, 21:54
Filed under: All, www

toast collage

Ibland dyker det upp riktiga guldgruvor som man bara öser härligheter ur. Det brittiska företaget Toast är en nyupptäckt inspirationskälla för mig. Egentligen är det inte alls min stil – varken inredningsmässigt eller för min personliga klädstil men det tilltalar mig på ett alldeles speciellt sätt. Delvis för att de har en vettig ekologisk policy och för att de verkligen lyckas med att förmedla en tydlig lifestyle-känsla. Jag köper det rakt av!

Mina favoriter är de mysiga sockarna (som finns i massa olika varianter), de sköna varmvattenflaskfodralen och homewear-plaggen. Så vitt jag förstår skeppar Toast till lilla Sverige också.

PS. Beställ katalogerna! De är helt otroligt fina bilder.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

