Notes


Wishlist Version 4.0
27 november 2007, 00:13
Filed under: All, Wishlist

wishlist_xmas4.jpg

Eftersom jag numer är lycklig ägarinna av ett par Acne Jasna så har jag uppdaterat min ytliga och något drömlika önskelista lite.

Röd fin plånbok i präglat läder från Comme de Garcons.
Finfint ”nitarmand” från KJL.


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Så snyggt det där armbandet är :)

Kommentar av Johanna

Åh vad fint !

Kommentar av tilda

Jag har kanske cornelia halsbandet på min önskelista. Jag kan inte bestämma om jag ska ha skedarna eller ekollonet. De är så fina=)

Kommentar av annkatrinrothzen




Kommentera

