Notes


Veckorevyns bloggmingel
29 november 2007, 23:05
Filed under: All, IRL

Jag är fortfarande mer eller mindre förbryllad över uppmärksamheten på gårdagens bloggmingel. Forfarande smickrad dock ;)

De minglande bloggerskorna var av den yngre generationen och jag kände mig g-a-m-m-a-l. Men jag tycker att det är kul att se så många unga tjejer med åsikter, tankar, funderingar och stor passion för mode. Keep up the good work girls!

Under kvällen pratade Liselott Westerlund om hur hon jobbar med trender och framtagandet av en kollektion. Intressant även om jag tycker att hon var ganska ”pratig”. Det jag kommer ta med mig är hennes syn på mode och ytlighet: Att man inte skall underskatta värdet och känslan av att ha möjlighet att bära plagg som gör att man känner sig fin, ”rätt” och cool. Genom att skapa den känslan är det ju närmare och lättare att växa inombords. Kloka ord!

En mycket nervös stackare från Vagabond pratade om vårens skotrender. Jag spanade in mig på ett par röda skoletter som tydligen kommer i butik redan i februari.

Det utbröt ett litet Oprah-moment när alla bloggminglare fick ett par jeans från svenska dBrand. Hihi. TACK!

På plats fanns även Halens, Canada Goose, Parlino och Maybelline. Och jag gick därifrån med finfina goodiebags ;)


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag kunde tyvärr inte komma. Hade varit kul med en härlig goodiebag o jeans. Och träffa dig :)

Kommentar av Vera

Hejhej!
Vera – Det var en trevlig tillställning. Jag kände mig dock lite malplacerad men det kanske bara var ovanan ;) Det hade såklart varit roligt att träffas.

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

