Notes


What!? Eh, jaha! Tack!
29 november 2007, 00:00
Filed under: All, IRL

Precis hemkommen från Veckorevyns bloggmingel. Dröm om min förvåning när jag plötsligt och helt utan förvarning blir framkallad på scenen för att ta emot en liten extra uppmärksamman i form av en fullproppad skönhets-goodiebag ;) Jag blev överrumplad och glad men framför allt väldigt väldigt smickrad!
Dessutom är det verkligen en skön sporre att fortsätta blogga – bättre och oftare!

vr_pris.jpg

Tack till tjejerna på Veckorevyn för en trevlig tillställning! Mer om allt imorgon – måste fånga lite sköhetssömn. Det blir en lång dag med många deadlines imorgon.

Natti!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Va roligt att ha fâtt hem sâ mycket grejer!:)

Kommentar av AMANDA

[…] är det dags för Veckorevyns bloggmingel igen. Men jag håller mig hemma den här gången. Av lite olika anledningar, men främst för att jag […]

Pingback av Inget mingel för mig « Notes




Kommentera

