Notes


Monday bloody monday
02 december 2007, 22:49
Filed under: All

outfit.jpg

 

Det är bråda dagar på jobbet. Hur mkt som helst att göra men jag har en rolig vecka att se fram emot. Dock klär jag mig gärna bekvämt på måndagar och imorgon ser jag gärna ut så här ;)

Grå klänning från Stella McCartney
Mina svarta Jasna ;)
Stooor kuvertväska från Fifth Avenue shoe repair som rymmer både mobiltelefon, agenda och allt annat nödvändigt.
Armband från One of a Kind

 


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

