Notes


What if…
09 december 2007, 21:01
Filed under: All, What if...

20071209.jpg

Jag har inte gjort många knop idag. En långpromenad i skogen och sen har jag mest ugglat omkring här hemma. Skönt till en början men nu är jag uttråkad!

Tyvärr har jag inte varit så här snygg… Men jag önskar att jag hade varit iklädd See by Chloés fina uggleprintade tröja, mysiga brallor från Ance med fina läderdetaljer och skönt ”häng”, varma tofflor från UGG och armband från One of a kind. Om jag skulle behöva gå ut drar jag på mig en mössa från Topshop som skydd för eh… regnet. Var är snön?


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

