Notes


Monday bloody monday
10 december 2007, 12:10
Filed under: All, What if...

20071210.jpg

Måndag igen! Som vanligt vill jag vara bekvämt klädd och idag önskar jag att jag ser ut så här.

Kofta från See by Chloé. Under den en vit bastopp från H&M och mina favoritjeans från Topshop. Och på fötterna Dries van Notens fina skoletter. På mina naglar sitter det alltid ett mörkrött lack nuförtiden. En klar favorit är H&Ms Midnight passion.


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

H&Ms nagellack har jag faktiskt aldrig testat! är dem bra? kanske borde ta å testa :)

Kommentar av Nina

Hejhej!
Nina – Jag tycker att H&Ms nagellack är helt oslagbara. De är billiga (läs kostar typ ingenting), sitter som berg och i fina nyanser. Min favorit är just Midnight passion. Det är väldigt likt Mavalas nyans Las Vegas, men lite djupare i färgen. Testa vettja!

Kram K

Kommentar av Karin

As läckra skor!

Kommentar av Estelle




Kommentera

