Notes


Monday bloody… Wednesday
02 januari 2008, 11:50
Filed under: All, What if...
20080102.jpg

Back to work efter en lång och välbehövd ledighet. Det har verkligen varit skönt att få se lite snö. Agendan är egentligen proppfull men jag har lovat mig själv att mjukstarta det nya året och inte stressa.

Om jag hade haft Katharine E Hamnetts fina tee i min garderob hade jag matchat den med mina Topshopjeans, lyxig väska från Marni och skönt tokroligt armband (med passande budskap efter jul och nyårshelgerna) från APC.


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hahahaha – och jag som trodde det var ett bälte… ja, armbandet alltså. Skitbra blogg – hit kommer jag fler gånger…

Kommentar av Kerstin

Halloj!
Kerstin: Roligt att du gillar bloggen! Och ja, det är ett armband men det kanske borde varit ett bälte… ;) Nej fy, det hade blivit lite väl tufft. Men visst är det fint iaf?

Ses imorgon. Kram K

Kommentar av Karin

[…] på en favorit i repris som jag gärna hade skrotat runt i […]

Pingback av Tgif « Notes




Kommentera

