Notes


ELLE-galan
15 januari 2008, 00:50
Filed under: All, IRL, What if..., Wishlist
ellegalan2007.jpg

Bild: Elle

Den 1 februari är det dags för ELLE-galan igen. Acne, Back och Hope är nominerde i kategorin Årets modedesigner. För min egen del är det dött lopp mellan de tre. Jag klär mig gärna i alla. Jämt. Hela tiden. Från topp till tå ;)

Jag skulle gärna vilja också btw. Hallå Kristina! Här är jag!

PS. Fast å andra sidan är ju jag i London då ;) Så jag håller tillgodo med TV-sändningen den 17 feb 2008.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

