Notes


Topp 5
20 januari 2008, 01:17
Filed under: All, Best of...

Jag och många andra har blivit utmanad att lista 5 ”bloggers” som jag skulle vilja träffa IRL. Det var ingen svår uppgift! Här kommer de;

1. Linda K – För att det verkar vara en smart, allmänbildad, cool tjej med mycket humor!

2. Elenore@Modette – För att hon har så förbannat skön stil. Hon verkar ödmjuk, glad och  lättsam. Dessutom tror jag att hon har ett väldigt rolig jobb som jag skulle vilja diskutera lite närmare…

3. MiaShopping – För att hon verkar vara en supergullig tjej. Dessutom har jag hört att hon är från ljuva Jämtland vilket bara gör mig ännu mer nyfiken ;)

4. The Sartorialist – För att få diskutera mode. I timmar. Sedan skulle han nog behöva lära mig ett och annat om foto …och sen tänker jag försöka krypa ner i hans kappsäck och följa med honom jorden runt och plåta. Mode. Mums.

5. Prankmonkey (som jag hittade via Silverfisken som jag iofs också vill träffa) – För att han skriver så förbannat roliga inlägg. Helt enkelt.

Vem vill du träffa?


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

tack vad kul att läsa! :D

Kommentar av Linda K

Oj så smickrande, va glad jag blir!

Kommentar av MiaShopping

Tjing!
Linda K och Mia: You´re welcome =)

Kram K

Kommentar av Karin

Hanna Fridén hade inte varit helt fel, hon är en cool kvinna.

Kommentar av Sissi




Kommentera

