Notes


Eh…
01 februari 2008, 00:13
Filed under: All, Dagens köp
tee_seebychloe.jpg

Eh, jag hade ju liksom nästan kanske ungefär bestämt mig för att inte handla ngt innan Londonresan. Typ. Men när min underbara kollega och vän erbjöd mig hennes 20% rabattcheck på Åhlens så gick det inte att stoppa mig.

En svart, snygg och dyr sak hänger nu i min garderob. Från See by Chloé. Så kan det gå. Det blir en t-shirt mindre i Londonshoppingen med andra ord… ;)


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Gud vilken snygg t-shirt, förstår att du köpte den! Den är säkert värld pengarna :-)

//Lola

Kommentar av Lola

cool som en swimingpool!

Kommentar av Linda K

Halloj!
Lola och Linda K: Japp, cool som en swimmingpool och dyr som stryk. Men fin.

=)

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

