Notes


Clr
06 februari 2008, 22:18
Filed under: All, IRL, Sett & läst & hört
clr-code.jpg

Jag har länge haft mina böcker sorterade på färg i bokhyllan. Mina vänner skrattar alltid åt denna lilla egenhet med de flesta tycker till slut att det är väldigt snyggt. Dessutom ger det mig ro i själen. Och det är mycket värt bara det. Extra roligt var det när jag läste hos Linda att hon precis gjort likadant hemma hos sig. Great minds think alike!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

aha! skitcoolt ju. nu ska det sorteras om i min bokhylla …

Kommentar av Vera

Hejhej!

Vera: Ja, gör det! Skitsnyggt och som sagt rofyllt för själen ;)

K

Kommentar av Karin




Kommentera

