Notes


Snart
10 februari 2008, 21:26
Filed under: All, Note to self, Wishlist
wishlist_bday3.jpg

Några anspråkslösa önskemål inför den stundande DAGEN…

  1. Tee med fantastiskt print från See by Chloé (för närmare info om storlek och införskaffande vänligen kontakta omgående Birthdaygirl) Psst! Men den finns ex här
  2. Armband fortfarande är fiiiint. Hermés…
  3. Jag har kört utan hjälm alldeles för länge. Inför skidåkningen v 9 så bara måste jag ha en. Så varför inte som en födelsedagspresent?
  4. Skam den som ger sig.
  5. Smålandskasse att bära dator och jobb i. Blommig och fin.
  6. Ett par söta svarta dockskor (i storlek 41 ;) Gärna i lack. Och gärna med rosett.

9 days and counting.


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilka fina önskningar! Jag inhandlade en hjälm nyligen och det är verkilgen superskönt att ha den när man åker.

Kommentar av MiaShopping

Halloj!

Mia: Ja, alla säger det och jag har fortfarande inte skaffat någon *skäms* Men om jag håller mig snäll en vecka fram till födelsedagen så kanske?

Kram K

Kommentar av Karin

[…] know the rest! […]

Pingback av Snarare « Notes




Kommentera

