Notes


Best of… Modemagasin
11 februari 2008, 22:26
Filed under: All, Best of...
best-of_mag.jpg

Min absoluta favorit bland den kopiösa mängd modemagasin jag läser är brittiska Elle. Jag tycker att den är helt outstanding när det gäller inspiration, layout och  balans mellan åtrå och kap (i ens egen prisklass). Marsnummret är helt underbart.
Vilket modemagasin gillar du bäst?


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag gillar också ElleUK, den är min absoluta favorit! Det var lite spännande att läsa kinesiska Elle när jag var i Kina för ett tag sen, idealet ser så annorlunda ut jämfört med i Europa och västvärlden.
//Lina

Kommentar av Lina

Jag tycker det är skitgrymt att min favvo Chloë Sevigny är style advisor. Tack för pepp inför presentationen. Ses imorgon. Kram.

Kommentar av kerstin

Halloj!
Lina: Visst är det tokigt! Man läser ju bakifrån också, eller hur? Och precis som du säger så ser ju idealen lite annorlunda ut. Tänk att det kan skilja så mkt.

Kerstin: Jag vet! Hon är sååå grym!

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

