Notes


I’m Free
22 februari 2008, 19:14
Filed under: All, IRL

Sitter på tåget upp till ljuva Jämtland. Hem. Lycka.

Måste bara slå ett slag för SJ (otippat) och hur smidigt det är att man kan jobba (och blogga) på tåget. Resan går i ett nafs och det dåliga samvetet för allt man inte hann med lindras något. Inte mycket. Men lite.

Lite frihetskänsla faktiskt. Om jag hade kunnat nå jobbmailen och alla dokument så hade det varit helt optimalt. Men det bästa av allt är att jag åker mot vinter, snö, mamma, pappa, sol(?), långkalsongsoutfits och free-heel-skiing. Lycka


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh, snart är jag också på väg hem till vackra Jämtland! Ha det så bra!

Kommentar av MiaShopping

Haha, jag kommer också i från JÄMTLAND/Östersund!
Hoppas du får de kanon =)

Kommentar av Nina

Halloj!

MiaShopping: Åk!!! Nu. Bums. Det är fantastsikt! Så mkt snö. Jag myser fortfarande (trots 8h bussresa hem ;)

Nina: Haha! Ja världen är liten. Inte sant!

Kram o Natti K

Kommentar av Karin




Kommentera

