Notes


Inget mingel för mig
12 mars 2008, 23:41
Filed under: All
valkommen2.jpg

Ikväll är det dags för Veckorevyns bloggmingel igen. Men jag håller mig hemma den här gången. Av lite olika anledningar, men främst för att jag känner mig gammal och grå.

Så är det med det.


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nej, jag hade så gärna velat träffa dig. Vi grå kanske kan ta en egen träff framöver?

Kommentar av MiaShopping

Du är bara en mogen kvinna i dina bästa år, inte grå.
Ska vi hänga i hlegen? var typ hundra år sen.

kram lilla s

Kommentar av Stina

jag höll mig också hemma, sistah :)

Kommentar av Linda K

Halloj!
Mia: Jaaa, mer än gärna. Vore roligt att ses ju!
Sis: Tack! Och du är en klok syster! Självklart hänger vi i helgen. Schlager, vin och skvaller? Our place?
Linda K: Och det var nog inte så dumt val trots allt =)

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

