Notes


En dåres försvarstal
26 mars 2008, 23:46
Filed under: All, Dagens köp
dagens-kop_chinos.jpg

Ju närmare resan kommer ju mer omotiverat och dumt är det att shoppa här hemma. Men…

…man vill ju vara fin när man struttar gatorna fram i New York
…jag har ju redan ett gäng färdiga matchningar i huvudet
…de är toksköna
…och snygga till heels
…och flats
…och sneakers
…och dessutom löjligt billiga
…och snart hoppas jag verkligen att det blir vår på riktigt!

Tjo!

PS. De kommer från H&M Everyday och kan förslagsvis inhandlas här.


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du måste berätta hur dom är, har också spanat. storleksmässigt, skönmässigt, skrynkelmässigt…allt! :)

Kommentar av Linda K

Halloj!
Linda K: De är helt underbara! Kompositionen är ju 100% cotton så de är mjuka och sköna. Det känns nästan som om det är lite stretch i dem. Skrynkelmässigt? Hmm, kan inte ge dig full service på den punkten eftersom jag inte hunnit göra ngt wearing test ännu ;) Men kvaliteten känns toppen! Jag tycker de är normala storleksmässigt. Vill man ha en lite mer slapp bralla så vinner man på att ta en storlek större. Det gör ju inget om de är ngt för stora ;)
Mitt tips är: KÖP! Tror de kommer bli en av mina favvisar i sommar!

Kram K

Kommentar av Karin

åh det låter bra! jag tror jag måste beställa pronto. trivsamt nog trillade det ju in en liten rabattlapp med posten igår också. många bäckar små… tack för tipset! :)

Kommentar av Linda K

[…] couldn’t help […]

Pingback av En dåres försvarstal version 2.0 « Notes

Heej..Ska man ha en srotlek större än vad man har??:)

Kommentar av Julia

Hej!
Julia: Jag har min vanliga storlek och tycker att det är precis lagom. De bli lite oversized då.

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

