Notes


TGIF
28 mars 2008, 07:00
Filed under: All, What if...
20080328.jpg

Skönt med kortvecka efter påskledigheten. Och en fredag som denna hade jag gärna satt på mig kjol från Forever 21, linne i organic cotton och kavaj från H&M och superduperfintrorjagkanskemåstetittanärmarepå-väska från MbyMJ. På tassarna drar jag på mina Acne Jasna.

För någon vecka sedan såg jag en cool tjej (kommer inte ihåg var) som hade ett supersnyggt halsband som bestod av massa silver ringar i en halvlång silverkedja. Jag hittade det här halsbandet på Forever 21 och det påminner mkt om det. Men roligare och snyggare är det såklart att göra ett eget. Kanske ett helgpyssel?

Ikväll blir det AW. Tjo!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

