Notes


Ryck upp dig hösäck – Det kommer en häst!
29 mars 2008, 14:27
Filed under: All, IRL

michael-j-metts_horse.gif

michaeljmetts_horse.gif

Bild: Michael J Metts genom Flickr

Jag har varit så jäkla låg den senaste tiden. Orkeslös, trött och förvirrad. Finner ingen energi till att påbörja eller slutföra någonting. Varken på jobbet eller hemma. Vilket egntligen är superkonstigt. Jag har all anledning att njuta av livet! Våren ligger för dörren, resa till NY är bokad, jag är kär min Kärlek, nya större uppdrag på jobbet (!), snart kan man åka ut till Söderholm och börja jobba med huset… Men ändå – det känns som om jag bara går och… väntar. What to do?

Kan detta vara ngt månne? Hmm, fast å andra sidan rimmar det lite illa me min diet… Damn.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

