Notes


Bas für Alle
08 april 2008, 21:46
Filed under: All, Best of..., Now, www

Bild: H&M

Idag släppte H&M en hel kollektion med välarbetade basplagg. Jag har sett hela kollektionen IRL och kan meddela att alla plagg är i riktigt fina kvaliteter som ex pima bomull och silke. Färgerna är dämpade och samtliga plagg har en fantastisk lyster. Bra basplagg som är så mkt mer än bara bas! Kolla in hela kampanjen vettja! För första gången sedan jag började jobba som projektledare är jag äntligen lite småstolt över en av mina kampanjer.

PS. Och glöm inte bort att shoppa loss ordentligt ;)


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

den var jätte fin. du är grym.
kram

Kommentar av stina

Va duktig du är! Basplagg är precis vad jag behöver just nu.

Kommentar av MiaShopping




Kommentera

