Notes


Saker som jag gör men aldrig hinner blogga om
08 april 2008, 08:00
Filed under: All, Odd
  • Går på Stockholm Furniture Fair.
  • Blir förälskad i en hel del coola produkter i Greenhouse på ovan nämda mässa.
  • Läser 3 miljoner bloggar.
  • Jobbar
  • Lyssnar på Moderådet och vad Lotta Ahlvar har att säga om kommande trender.
  • Tänker att jag måste uppdatera min header.
  • Planerar NY-shopping.
  • Ser, njuter och fascineras av Andy Warhol-utställningen på Moderna museet.
  • Äter en fantastisk meny på Hälsingborg.
  • Dricker för mkt alkohol.
  • Hamnar ofrivilligt mitt i en blockad(!)
  • Är bakis.
  • Jobbar.
  • Löser Brolle-mysteriet.
  • Äter Nordic Lights fantastiska brunch.
  • Plöjer mina favvotidningar Plaza Magazine, brittiska ELLE och Vouge.
  • Jobbar
  • Tänker att jag måste editera CSS-mallen.
  • Läser 3 miljoner bloggar till.
  • Äter amerikansk middag (!) och planerar NY-resa med min älskade och vänner.
  • Jobbar
  • Läser böcker. Gråter. Läser lite till.
  • Skriver ett konstigt inlägg om saker jag inte bloggar om. Isället för att blogga om dem.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

