Notes


Monday bloody monday
14 april 2008, 07:00
Filed under: All

Våren. När kommer den egentligen?

Jag önskar den var här NU, NU, NU. I så fall skulle jag gärna sätta på mig; Randig topp från H&M LOGG, shorts, heels och solglasögon från Chloé, armband från Hermés och alla jobbpapper skulle jag stoppa i en  klassisk portfölj från Åhlens.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag sa ju att attachéväskan (stavas det så?) är the shit nu. Köp en i Newan. Vi måste gå igenom min önskelista innan du drar också. Kram.

Kommentar av Yo Majk

Hajhaj!

Yo Majk: I know!!! Riktigt coolt. New York planning ligger högt upp på priolistan nu :)

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

