Notes


You made my day!
16 april 2008, 23:01
Filed under: All, IRL

När jag gick från jobbet idag (trött, hungrig och stressad) blir jag plötsligt hejdad av en kille. Jag hinner irriterat tänka: ”Låt-mig-va-jag-vill-inte-köpa-något-och-jag-tänker-inte-gå-med-i-någon-jäkla-välgörenhetsorganisation”. Typ. Isället säger han bara: ”Förlåt, men jag måste bara säga att du har så coola glasögon. Skitsnyggt!” Bara det. Inget mer. Tänk att det värmer så mycket att få höra vänliga ord av en total främling. Mina steg blev lite lättare och jag blev lite rakare i ryggen.

Tack! Whoever you are.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Härligt när någon kommer fram och säger så. Jag fick en massa komplimanger när jag var gravid och vaggade runt. Nu är det sämre med det ;)

Kommentar av MiaShopping

Halloj!
Mia: Underbart! Haha, och kul att få komplimanger när man som mest behöver det. Gravida kvinnor ser ofta så tillfreds ut. Så det är kanske därför?
Men det händer verkligen inte så ofta för mig heller.

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

