Notes


Tillbaka
11 maj 2008, 21:12
Filed under: All, IRL

Vissa av kankse tror att jag flyttat till NY för gott?!?? Även om en ganska stor del av mig skriker efter att få göra just det. Men så är alltså inte fallet. Jag är tillbaka i Stockholm. Tillbaka på jobbet. Tillbaka i verkligenheten.

Tyvärr fick min familj ett sorgebesked under tiden i NY. Aldrig har jag saknat min familj så mkt… Det har tagit på krafterna men nu är jag mer eller mindre på banan igen.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

