Notes


Dagens
14 maj 2008, 21:22
Filed under: All, IRL

Jag har inte hakat på ”listandet” tidigare. Men wtf. Nu kör vi.

DAGENS VILL HA: Sol, vår och värme!!!
DAGENS KLÄDSEL: Morgonrock + Raggsockar -> Chinos + randig topp + skinnjacka + vita lackskor ;)
DAGENS SMINK: ID + mascara + Cargos Evangeline på läpparna
DAGENS FRISYR: Same old, same old
DAGENS HÄNDELSE: Jobbelijobb
DAGENS LÅT ALBUM: Doris – Did you give the world some love today, Baby
DAGENS PLANER: Storslagna
DAGENS SAKNAD: Mormor
DAGENS DUMMASTE: Min tidsoptimism…
DAGENS SJUKA: Min kollega utan röst :(
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS KRAM: Favvo-Mike
DAGENS PUSS: Snabbis av hockeynörd framför TV’n :(
DAGENS KÖP: Plaza Magazine. Kanske världens snyggaste tidning.
DAGENS GODIS: Naturgodis från Reneé Voltaire. Mums!
DAGENS HUMÖR: Irriterad…?
DAGENS ORD: Stress

Hittades hos Kerstin (för 100 år sedan…). Häng på iaf vettja.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nu blev jag sugen på att hänga med… PUSS PUSS.

Kommentar av Kerstin

jag lånar givetvis!

Kommentar av Linda K




Kommentera

