Notes


Note to self: Sanningar
24 juni 2008, 22:22
Filed under: All, IRL, Note to self
  • Jag jobbar ca 5o timmar i veckan. Många av dem gratis.
  • Jag är obota korkad som gör ovanstående.
  • …det gör mig förbannad.
  • Jag vill sätta sprätt på HELA lönen som trillar in på kontot imorgon.
  • Net-a-Porters REA gör mig yr i huvudet.
  • …och MyTheresas.
  • …och alla andra…
  • Det här är ett mycket underhållande blogginlägg – vem syftar hon på? Internet Explorer 6.0, Firefox, Safari eller bloggläsarna? ;)
  • Jag spenderar ganska mkt tid att tänka på min semester. Och hur jag skall få den att kännas som 5 veckor och inte 3…
  • Tänker att jag borde lägga upp alla nyheter på Closet 2 go omgående. En hel IKEA-kasse (ni vet en sån där blå ful som finns i typ alla hem) ligger och väntar ;)
  • Och posta de 17 drafts som ligger och väntar här.
  • Tänk om man skulle hitta HOPEs svarta Key Sandal på en mycket närstående utförsäljning…?
  • Önskar att jag precis just nu satt ute i stugan på Söderholm med ett glas rosé och trevligt sällskap och inte ensam framför dumburken. Oh well, vad är väl en bal på slottet?!?

Over and out!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

[…] skilja på begreppen webbläsare och bloggläsare, haha… Du kan läsa hennes roliga inlägg här. Och jag erkänner att jag gjorde fel, internet är fortfarande inte riktigt min grej. Jag är bra […]

Pingback av Webbläsare, bloggläsare, whatever… — CHARLOTTAS BLOGG




Kommentera

