Notes


Skit!
02 juli 2008, 15:48
Filed under: All, IRL

Jag är sjuk. Ligger utslagen hemma med en liten pottpurri av åkommor. Mage, hals, yrsel och toppat med lite feber som kommer och går.

Fast jag kan leva med det. Det värsta är att jag kommer missa Carin Westers visning idag!!! Helvetes jävla skit! Och jag är redan uttråkad. Läser böcker och sover om vart annat. Har scannat alla 150(!) bloggarna i mina bookmarks. De flesta är askassa. Men jag läser ändå. Som en drog.

Dessutom är R på jobb i en annan del av landet. Så ingen pampering får jag heller. Faktiskt.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

stackare, krya på!

Kommentar av Linda K




Kommentera

