Notes


Tristess
07 juli 2008, 21:57
Filed under: All, IRL, Odd

Känner mig rastlös och allmänt uttråkad just nu. R jobbar i Skara hela veckorna och jobbet rullar mest bara på. Jag gör vad jag kan för att förgylla dagarna men är så trött att det inte brukar resultera i särskilt mkt.  Så idag när jag var på väg hem från jobbet blev jag så upphetsad när jag såg att det kommit ett nytt nummer av Plaza Magazine att jag aldrig hann se att det var UK & European edition innan jag hade hunnit köpa det och en påse nötter…

Oh well, det var iaf typ några artiklar jag inte läst innan.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

