Notes


Garderobstristess
17 juli 2008, 07:00
Filed under: All, IRL, Odd

Jag har tappat stinget! Jag befinner mig i ngn form av ingenmansland i förhållandet till min garderob. Jag har köpt massa fina plagg den senaste tiden men när jag tittar in i klädkammaren på morgonen ser jag bara död och förbannelse… Inget att ha på sig. Och ingen som helst inspiration eller ork att sätta ihop en schyst outfit för dagen. Vad är detta för konstigt fenomen? Man shoppar som besatt men vill inte använda plaggen. Är det hösten som hägrar och sommaren som spökar? På samma gång? Konstigt är det iaf. Och ganska så irriterande.

Och lite pinsamt.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kunde inte hålla med mer just nu! Vad ÄR detta??

Kommentar av Free Fashion Pia

Halloj!

Pia: Puh, jag blir trött av att bara tänka på eländet. Men nu har iaf jag 3 veckors semester och tänker spendera dem i kort svart kjol och linnen. Eller i bikini. På rygg. Med en god bok. Allt för att samla krafter till hösten… Det är då det börjar på allvar. ;)

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

