Notes


Smultron och svek & Vinbär och vemod
13 augusti 2008, 22:41
Filed under: All, Sett & läst & hört

Återigen ett boktips från mamma. Kanske mest för att dessa böcker utspelar sig i min gamla hemstad Östersund.

Plöjde iaf igenom de två första böckerna som Ewa Swedenmark och Annica Wennström skrivit om och kring en familj i Östersund. De suger. Böckerna alltså. Språket är banalt, känns oäkta och helt utan flyt. Trots det så måste man ju veta vad som händer liksom… Jag har otroligt svårt att lägga ifrån mig en bok som jag har påbörjat. Vilket i det här fallet var synd och jag hade gärna lagt de timmarna på annat.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

De måste jag kolla in. Jag är ju nästa från Ö-sund i norrländska mått mätt (27 mil därifrån). Har du lyssnat på Annika Norlins sommarprata. Härligt när hon pratar om Ö-sund.

Kommentar av MiaShopping

Hej!
Jag vet att du skrev detta inlägg för nästan ett år sedan, men jag har en liten fråga. Har du fortf kvar böckerna och skulle du kunna tänka dig att sälja dem för en billig peng???

MVH Amy

Kommentar av Amy




Kommentera

