Notes


Utmattad och utmanad
25 augusti 2008, 22:27
Filed under: All, Sett & läst & hört, www

Bråda och energisugande dagar på jobbet. Men söta Kerstin tycker att jag är en ”tuff och ödmjuk tjej med bra smak”. *rodnar* TACK och dito tjejen!!!

Här kommer min lista på bloggar jag läser dagligen just nu;

The Sartorialist – Behöver knappast ngn närmare presentation.

Siggelicious – Norska som studerar till arkitekt. Skriver personligt och rakt. Full koll på allt från arkitektur (såklart) till inredning och mode.

MiaShopping – Jämtlandstös som verkar ha massor på gång. Hela tiden. Om man letar efter en webbshop eller varumärke är det på hennes blogg man bör börja leta.

Swissmiss – Design när det är som bäst.

Annie Privatdetektiv – Spaning på stan!

Shit Pommesfrites – Känsla för stil, färm, form. Och dessutom vågar hon utmana och tänja lite på gränserna på jobbet. Det behövs. Go Kerstin!

Linda K – Kanske den mest aktiva bloggaren jag läser. Hur fasen hinner du tjejen??? Är det mammaledigheten månne?

Garance doré – Så sjukt inspirerande och vacker. Varje bild ger mig energi och inspiration. Önskar mer än någonsin att jag valt franska istället för tyska i skolan (Tur att det finns en smart översättningsfunktion ;)

Listan kan bli ohälsosammt lång. Vilka är dina favoriter?


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

… meeeeen gulledig då? PUSS PUSS.

Kommentar av Kerstin

Tack å bock!!! Vi måste ses någon gång.

Kommentar av MiaShopping

ho ho, kanske för att jag är blogholist? tack söta :)

Kommentar av Linda K

Åh – läser du min blogg! Vad glad jag blir :D

Kommentar av Annie - PD

Hejhej!
Kerstin: Såklart!
Mia: Dagens sanning!
Linda: Ngt är det ;)
Annie: Såklart jag gör! MAn vill ju hålla sig ajour ;)

Kram K

Kommentar av Karin




Kommentera

