Notes


Klagomål
27 augusti 2008, 20:03
Filed under: All, IRL

Dramatiken hårdnar i den tidigare aviserade utmaningen… Idag fick jag nedan mail från min onda lillasyster;


Det finns vissa klagomål på spelreglerna angående min utmaning till mina syskon. Och en fin syster och människa som jag är, så ska detta ske på ett schysst sätt.

-Jag lånar mer än gärna ut mina rullskidor för försäsongsträning.
-När väl snön (konstgjordsnön) ligger vit, finns det 2-3 skidpaket i Hackås. (brors bamse-fötter är ett problem jag måste lösa)

Om ni inte antar utmaningen, har jag fler i bakfickan. Helst vill jag göra en halv-klassiker (då måste vi ta vasan) med er. Men en halv-vättern, ligger mig också varmt om hjärtat.

Ha det allra bäst.
/er syster Stina

Det ser mörkt ut…


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hmmmm….Hur ska detta sluta? Bara det inte blir repris på Nyköpings Gästabud! Vojne! Vojne!

Kommentar av Modern

Jag tror allt kommer gå bra. Lite lätta krigsskador får vi nog räkna med….

Kommentar av stina




Kommentera

