Notes


Big Bang
10 september 2008, 20:30
Filed under: All, IRL

Detta har hänt idag:

  • Jag har jobbat 12 timmar och haft ca 30 min lunch.
  • Jag har kommit på att Crouque monsieur är det nya svarta. Och min middag de senaste 3 dagarna…
  • En av mina kollegor slutade hos oss och börjar hos en konkurrent. Jag kommer sakna henne så sjukt mkt att jag knappt orkar tänka på det. Hon är inte bara en driven och duktig AD utan även en av mina bättre vänner.
  • MIn lillebror meddelade att han och hans tjej inte ska ha ett barn. Utan två. As in twins…
  • Pappa ligger kvar på Sofiahemmet men rehabiliteras gott.
  • I partikelacceleratorn i Cern har man idag försökt återskapa Big Bang. Det är ett sjukt coolt experiment och jag kan inte låta bli att tänka på hur det hade blivit om farhågorna att ett svart hål hade besannats…

That´s it!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag kommer också att sakna henne – otroligt mycket.

Kommentar av Kerstin




Kommentera

