Notes


Blondinbella och Gudrun
29 oktober 2008, 23:01
Filed under: All, Gossip, IRL, Notes on the go, Odd

Dagens agenda;
Möte, möte, möte – de flesta ledde till ngt riktigt bra.
Efter jobbet stoppade jag och en vän förbi Blondinbellas(!) 18-årsfest på Café Opera. Det hela var en stilstudie i… Ja, jag vet inte vad. Unga bloggerskor, pojkar i bara mässingen, B-kändisar och paparazzieliten. Intressant iaf. Gick därifrån med en goodiebag med lika intressant innehåll. Delvis för att jag lyckades byta till mig ett paket Gudruns Stockholmskorv(!) mot en cigarett :) Ett bra byte inte sant?!?

Allt upplevdes i min nya uniform; Acne blus, jerseykjol och Jasna.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

