Notes


TGIF
12 december 2008, 07:06
Filed under: All

20081212

Back on track! Eller nästan iaf :( Jag har fortfarande  ont i örat men pallar inte att sitta ”inspärrad” en sekund till. På jobbet finns dessutom en hel del att ta tag i. I tanken har jag på mig tee från H&M DIVIDED med  Anne-Li Karlssons illustration, marinblå  stilig kjol från H&M Trend. Finaste stövletterna från Marni. Och skön jerseysjal från Organic.

I verkligheten har jag på mig ngt helt annat! Ha en skön fredag!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

