Notes


30 hela helgen
23 februari 2009, 23:56
Filed under: All, Best of..., IRL

I onsdags blev jag som sagt firad av (nästan hela) min underbara familj. Vi åt en magisk middag på 1900. Jag fick fina presenter. I dubbel bemärkelse.

Torsdagen började med frukost på sängen, fortsatte med H&M HOME launch och massor av jobb. Eftermiddagen fortsatte med mer firande av mina bästa kollegor. Mer fina presenter, vackra ord och ätbar lyx (skumpa och choklad ;)
Därefter hölls jag på halser och blev bortdribblad på stan. Medlurad till Riche och därefter släpad till Vassa Eggen. Där väntade mina allra bästa vänner. Jag blev överrumplad och minst sagt överraskad. Mer presenter(!) och därefter åt vi tillsammans en grandios middag från nya menyn.

fredag hade jag ett viktigt möte inbokat med min chef. Och trodde att det var på riktigt ända tills jag stod vid incheckningsdisken på Arlanda(!). R hade tagit ledigt åt mig och istället bokat en weekend till Köpenhamn och Malmö. Snacka om att vara förd bakom ljuset! Kvällen fortsatte med ytterligare god mat på Atmosfär med våra goda vänner butiksägarna. Vidare till klubbspelning med Anna Ternheim på KB. Och utforskande av Malmönatten.

lördag vaknar vi lite tunga i hatten till snömodd och fågelkvitter(!?) i Malmö. Drar tillbaka till Köpenhamn och lite panikshopping på COS. Jag skulle kunna flytta in hela butiken till min garderob. Därefter mys och total avslappning på hotellet. Roomservice…

söndagen märkte vi till vår (milda) förtvivlan att hela Köpenhamn var stängt. Därför blev det Konstindustrimuseét med dreglade över Eames, Jacobsen, Panton  och Poulsen.

Tack alla som gjorde min 30-årsdag oförglömlig. Ni är bäst!!!

Jag tror jag tar och fyller år till helgen igen!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

