Notes


Status
02 mars 2009, 21:32
Filed under: All, IRL

  • Igår fyndade jag 6 st Iittala Essece vitvinsglas för en spottstyvel.
  • Jag tror jag har räknat (långsamt) till 10 säkert 100 gånger på jobbet idag :(
  • Sitter och spanar på min nya fina Emil-keps hela kvällarna. Jag längtar tills jag får plocka fram den här och trycka kepsen på huvudet. Hur långt är det till våren eg?
  • Idag var vi förbi nya lägenheten och mätt alla vinklar och vrår ordentligt. Vi kanske får flytta in redan i maj :D
  • Har hälsat på nya grannarna. Supertrevliga! En härlig rörig barnfamilj…
  • Vi måste göra oss av med vår (älskade) soffa och skaffa en ny. Den gamla kommer aldrig få plats. Buhu!
  • Men takterrasen kommer bli helt underbar (fick spana in grannens ;)
  • Jag har ”räknat” fel på ca 2 meter(!) i nya vardagsrummet…
  • Fnasig hy
  • Tjock. Tjockare. Tjockast.

Nu blir det nya nummren av Plaza och MacWorld. Gonatt!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Så där ska det se ut! :-)

Kommentar av Andreas Leijon




Kommentera

