Notes


Tack Sam!
09 mars 2009, 22:04
Filed under: All, Dagens köp, Now

Förra veckan gjorde jag ett besök till Svensk tenn för att investera min födelsedagspeng från min fina morbror och samtidigt passa på att spana in utställningen som gjorts i samarbete med Acne.  Fina Marble av Josef Frank pryder nu soffan. Tack Sam!!!

Jag spanade även in ett fint skåp och fick en idé som jag genast planterade hos mina föräldrar. Vi får se om jag lyckas få den att gro ;)

Om ni inte varit på svenskt tenn och kollat in vad Jonny Johansson som är (Creative Director på Acne) ställt till med så tycker jag att ni släpar er dit. Bums! Jag skulle kunna flytta in. Om det inte varit för de stora (skylt)fönstren… ;)


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

