Notes


Status
07 april 2009, 23:25
Filed under: All, IRL

Bild: Net a Porter

  • Trött. Så jävla trött.
  • Jag funderar precis som Linda K vad Sofi egentligen sysslar med? Samtidigt funderar jag över varför det inte är JAG som lajjar omkring i NY???
  • Ligger typ två veckor efter på jobbet. Mentalt.
  • Tänker på klinker…
  • Har införskattat ett fint stort gult påskägg som jag skall försöka muta våra duktiga hantverkare med imorgon :)
  • Längtar hem! Varenda atom i min kropp skriker efter Jämtland!
  • Har noterat att min garderob är tråkig. Jag skulle vilja ha behöver påfyllning. Acnes Bangle dress skulle vara en bra start. For work and play.
  • Har en lång to-do lista för morgondagen. Får man eska om några extra timmar? Någon?
  • Upptäcker plötsligt att jag tittar på Travet på tv… Doh!

Gonatt!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

åh missade du bangle på halva priset i acnes onlineoutlet? jag högg en. hörde att den finns på acne archive också, om behovet blir oemotståndligt… :)

Kommentar av Linda K




Kommentera

