Notes


Whining
19 april 2009, 23:18
Filed under: All, IRL

Jag hade stora planer för dagen. Eller stora och stora – mysiga och bra iaf.
Det blev inte som jag hade tänkt mig. Jag känner mig oerhört besviken och ledsen. Och bortransonerad.
Jag försökte göra det bästa av den iaf men det blev bara tomt. Och ensamt.

På det har jag en fruktansvärd oro i magen för ngt som jag inte kan sätta fingret på gällande nya lghten. Har vi verkligen valt rätt golv? Blev det verkligen som jag tänkt med klinkergolvet i hallen? Jag tycker det ser… billigt ut…
Det är så mkt stora frågor som skall beslutas. Jag vill bara bli klar med de stora jobben nu så att jag kan få börja med min magi. Det som jag vet att jag kan. Fan var det inte det här vi såg fram emot? Att få skapa drömlägenheten. Jag tror jag håller på att bli tokig på riktigt.

Och så är jag trött. Så jävla trött. Vill bara vara ledig. Helgerna går förbi obemärkt. Jag hinner inte ens tänka tanken att jag faktiskt är ledig.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

anti wrinkle cream reviews

Whining | Notes

Trackback av anti wrinkle cream reviews




Kommentera

