Notes


DOS tjuvkikar på H&M HOME
29 april 2009, 17:08
Filed under: All, Sett & läst & hört, www

DOS Family som bland andra skrivs av inredaren Isabelle Halling har varit och tjuvkikat på H&M HOMEs höstkollektion. Kolla in vettja!


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej hej!
Lämnade en kommentar under ett av dina inlägg för snart 1 år sedan. Jag googlade och hittade dig, men nu blev jag osäker ifall du skulle se den kommentaren så jag skriver här med. =)
Jag undrade ifall du hade kvar böckerna du skrev om (Smultron och svek, Vinbär och vemod) och ifall du skulle kunna tänka dig att sälja dem för en billig peng?

MVH Amy

Kommentar av Amy

Läste precis det jag skrev och insåg att jag formulerat mig lite fel. Sorry. ;)
Du skrev inlägget för snart 1 år sedan, men jag kommenterade idag.
Oj, vad flamsigt detta blev. Jag skyller på den sena timmen och att jag jobbat hela dagen.
MVH Amy

Kommentar av Amy

Hej, nu var det längesedan det uppdaterades…
Hoppas allt är bra! Ex-shop-online-elin

Kommentar av Elin




Kommentera

