Notes


Note to self: Hur trött?
29 april 2009, 07:39
Filed under: All, IRL, Note to self

Jag är så trött att;

  • att jag stavar fel.
  • att jag pratar ”fel”.
  • att jag ohälsosamt ofta fantiserar om rosé på (den ännu icke existerande) takterrassen.
  • att min kropp känns som om den är 80…!
  • att jag inte orkar bry mig om ovanstående.
  • att jag knappt orkar klä på mig på morgonen. Än mindre ngt intressant eller fint. Bekvämt är ledordet.
  • att jag bara vill gråta. Ofta.

Kaxigt snodd av bästa Linda K.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

så trött är jobbigt. sov gott i helgen! :)

Kommentar av Linda K




Kommentera

