Notes


Orginellt
29 mars 2009, 18:14
Filed under: All, Dagens köp, IRL

Jag gör precis som alla andra! Chanel-look-a-likes från Lindex. Snart på varje bloggares spiror ;)

Nu blir det thai och söndagsfilm. Även det känns lite orginellt.

UPDATE: Glömde det viktigaste! Jag har varit ute och sprungit idag. Det ÄR orginellt. Iaf för min del.


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Härligt. Ska vi satsa på tjejmilen? kram

Kommentar av Stintan

Kom igen tjejer – jag har gjort tjejmilen 5 ggr!!!!!

Kommentar av Modern

Hola!
Lilla S: När är den? Måste man springa…?
Modern: Sluta skryt!

Puss

Kommentar av Karin

i augusti tror jag. Springa eller gå. har svårt att tror att mamma sprang hela. hahhah.

Kommentar av Stintan

Första året sprang jag (nästan) hela vägen. Följande år hade jag inte lika bråttom….

Kommentar av Modern

det är skönt när man är ärlig o håller sig till sanningen, mor. fast ni skulle sett vilken stor fisk jag fiskade upp igår, 75cm mellan ögonen.

Kommentar av Stintan




Lämna en kommentar